Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа (Матв.28:19)
...

Основи для досягнення Успіху (річна програма розвитку характеру)

Я часто звертався в молитві до Господа, щоби він змінив мене.
Цю просьбу гармонійно відображає  одна чудова пісня:  
"Серце чисте, Господи, мені створи і в своїй любові збережи. 
Хай набуду милість я в твоїх очах - назавжди мене зміни"...
Слава Богу, мої молитви почуті!

Тиждень назад я записався на курси "Основи для досягнення Успіху" (річна програма розвитку характеру). Ознайомче заняття мені настільки сподобалось, що я вирішив в додаток до традиційної методики опрацьовувати дану тему також на цьому блозі.

Автором програми є бізнесмен Джон Шрок, який створив бізнес-мережу "La Red".
Міжнародний офіс Бізнес Мережі "La Red":
P.O. Box 315, Berlin, OH 44610.
e-mail: lared@tusco.net
www.lared.org
La Red © 2002

Курси проводить:


Християнський центр розвитку підприємництва "Успіх"
м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 9, (окремий вхід).
телефон: (0352) 52-75-56;
моб. 097 522 3269;
моб. 097 967 0175http://www.center-uspikh.com.ua
center.uspikh@gmai.com
http://www.center-uspikh.com.ua

Система Навчання La Red використовується вже на протязі 30 років як засіб розвитку середньої  і вищої ланки менеджерів та бізнесменів. Метою цієї системи є створення в Вас і Вашій організації певної "культури", що грунтується застосуванні принципів Божих.
Система Навчання La Red відрізняється від традиційної університетської освіти. Вона розкриває поняття Істини, Мислення і Мудрості, надаючи учасникам можливість увійти в царство "откровення і пізнання". Цей має велике значення для біснесменів.

Серія принципів La Red Principle складається з чотирьох блоків.(4х10)

Принципи Самоконтролю:
1. Відношення
2. Емоції
3. Прощення
4. Моральність
5. Мотиви
6. Обмеження
7. Терпіння
8. Правильне мислення
9. Стриманість
10. Темперамент

Принципи Продуктивності
1. Працелюбність
2. Здоровий глузд
3. Надійність
4. Напрямок
5. Планування
6. Факти
7. Цілі
8. Добросовістнісь
9. Продуктивність
10. Відповідальність

Принципи Лідерства
1.Покарання
2. Битва
3. Конфронтація
4. Критика
5. Вміння розвивати людей
6. Натхнення
7. Оцінка
8. Вміння слухати
9. Натиск
10. Розуміння людей

Принципи Управління
1. Справедливість
2. Обов'язок
3. Щедрість
4. Смирення
5. Чесність
6. Власність
7. Успіх
8. Збереження
9. Сіяння і жнива
10. Покладання на Бога

Ці принципи сформульовані на мові ділових людей. Один раз на тиждень за круглим столом обговорюється певне місце Писання і його застосування. Потім в наступні шість днів, учасники регулярно (ранком і вечіром) перечитують пройдений принцип під час молитви і читання Біблії.
Круглий стіл - це не вивчення Біблії, а вивчення Біблійних принципів. Бізнесмени бачать мудрість, дану Богом на кожний день в певній сфері життя.
Бізнес - це покликання.
Бізнес - це форма служіння Господу!

Зміни в житті та бізнесі починаються з пізнання Істини

No response to “Основи для досягнення Успіху (річна програма розвитку характеру)”

Отправить комментарий