Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа (Матв.28:19)
...

Наша Церква погоджується молитися з Вами за Ваші потреби

"Ще по правді кажу Вам, що коли б двоє з Вас на землі погодились про всяку річ, то коли вони будуть просити за неї, станеться їм від Мого Отця, що на небі" (Матвія 18:19) 

Бог дав нам цю велику пораду і обітницю, щоб ми пам'ятали про неї і чинили так, як він велів.

Станньте Разом з нами в Спільній Молитві за Ваші потреби
Ваше Ім'я
E-mail *
Контактний телефон *
Місто(село) проживання
Повідомлення про потреби
(Опишіть суть Вашої потреби
чи потреби Ваших близьких)
Я прошу Церкву погодитися зі мною у Молитві про вищезазначені потреби (поставте відмітку)

* - обов'язкові для заповнення поля

За Ваші потреби разом з Вами будуть проведені молитви:
1) нашої молитовної групи в середу в 20.30;
2) на нічній Загальноцерковній Молитві в суботу з 3.00 до 4.00 ночі;
3) на недільному святковому Загальноцерковному служінні в 11.00 (Молита за потреби).
        Ці молитви будуть проведені у зазначений вище час і день, починаючи з того, який перший наступить з моменту одержання Вашого повідомлення.

Настанова для Вас.
Де б Ви не знаходились, щоб Ви не робили, залиште все і станьте РАЗОМ з нами в Спільній Молитві. Церква не молиться за Вас. Церква молиться РАЗОМ з Вами. Без Вашої участі наша молитва - не буде ефективною.
Так сказав Господь - Бог наш.

"І Я вам кажу: просіть, і буде вам дано,
шукайте і знайдете, стукайте і
відчинять вам! " (Лук.11:9)

No response to “Наша Церква погоджується молитися з Вами за Ваші потреби”

Отправить комментарий